UTeL telefoniya xizmatini qanday ulash mumkin?

UTeL telefoniya xizmatini ulash va undan foydalanishni boshlash uchun asosiy ma’lumotlar to‘plamini tayyorlashingiz kerak. Bu bizga tizimni kompaniyangizga mos holda tez va sifatli sozlash imkonini beradi.
Barcha ma’lumotlar quyidagi 5 asosiy bo‘limga bo‘lingan:

  1. Raqam va ro‘yxatdan o‘tish parametrlari haqida ma’lumot
  2. Akkaunt haqida ma’lumot
  3. Kompaniya haqida ma’lumot
  4. Texnik topshiriq
  5. Administrator huquqlariga ega CRM tizimiga kirish (ixtiyoriy)

Agar ulanish vaqtida barcha ma’lumotlar bo‘lmasa ham muammo emas. Biz zarur ma’lumotlarni bosqichma-bosqich yig‘ishda yordam beramiz. Ammo unutmaslik kerak: qanchalik ko‘p ma’lumotni oldindan taqdim etsangiz, telefoniya tizimini shunchalik tez va aniq sozlay olamiz.

Raqam va ro‘yxatdan o‘tish parametrlari haqida ma’lumot#

Raqamni ulash uchun quyidagi ma’lumotlar kerak bo‘ladi:

  • Raqam
  • Login
  • Parol
  • SIP-server manzili

Agar siz UZTELECOM raqamini ulayotgan bo‘lsangiz, qo‘shimcha ravishda quyidagilar ham kerak bo‘ladi:

  • VLAN
  • Tarmoq niqobi (Subnet mask)
  • Shlyuz (gateway)
  • UZTELECOM virtual serveriga kirish ma'lumotlari

Raqamni olish biroz vaqt talab qilishi mumkin, shu sababli ulanish jarayonini tezlashtirish uchun bu ishni oldindan bajarishni tavsiya qilamiz.

Agar bu ma’lumotlarni qayerdan olishni yoki qaysi operatorni tanlashni bilmasangiz, quyidagi maqola bilan tanishing:
Qaysi aloqa operatorlarining raqamlarini ulash mumkin?

Akkaunt haqida ma’lumot#

Akkauntni tayyorlash va faollashtirish uchun quyidagi ma’lumotlar kerak bo‘ladi:

  • UTeL shaxsiy kabinet raqami
  • Tashkilotingiz rekvizitlari

Bu ma’lumotlarni shaxsiy kabinetingizdan topishingiz mumkin. Agar hali akkauntingiz bo‘lmasa, quyidagi maqola bilan tanishing:
Qanday ro‘yxatdan o‘tish va shaxsiy kabinetga kirish mumkin?

Kompaniya haqida ma’lumot#

Bu ma’lumotlar ish jarayoningizni yaxshiroq tushunish va sizga mos ulanish sxemasini tanlashda yordam beradi:

  • Shahar nomi
  • Operatorlar soni
  • Foydalaniladigan qurilmalar turi (kompyuter, IP-telefon, mobil telefon va boshqalar)

Texnik topshiriq#

Agar telefoniya tizimingiz qanday ishlashi kerakligini bilsangiz, bu jarayonni qisqacha yozib bering.

Agar siz telefoniya tizimini birinchi marta o‘rnatayotgan bo‘lsangiz yoki qo‘ng‘iroqlar ssenariysiga ishonchingiz bo‘lmasa, quyidagi maqola bilan tanishing:
Telefoniya uchun texnik topshiriqni qanday tuzish kerak

Administrator huquqlariga ega CRM tizimiga kirish uchun ma'lumotlar (ixtiyoriy)#

Agar telefoniyani CRM bilan integratsiya qilmoqchi bo‘lsangiz, quyidagilar kerak bo‘ladi:

  • CRM tizimingizga administrator huquqlari bilan kirish ma'lumotlari

Loyiha xavfsizligini ta’minlash uchun integratsiyadan so‘ng parolni o‘zgartirishni tavsiya qilamiz.
CRM tizimingizga masofaviy kirishni ta’minlash uchun Anydesk dasturidan foydalanishingiz mumkin.

Foydali materiallar:

Xulosa#

Agar sizda barcha ma’lumotlar bo‘lmasa ham – UTeL mutaxassislari ulanish jarayonida yetishmayotgan ma’lumotlarni to‘plashga yordam beradi. Ammo yuqorida sanab o‘tilgan toifalar bo‘yicha ma’lumotlarni oldindan tayyorlash ulanishni sezilarli darajada tezlashtiradi va xatoliklar ehtimolini kamaytiradi.

Agar biror bosqichda muammoga duch kelsangiz yoki qo‘shimcha savollaringiz bo‘lsa, biz bilan (55)508-55-11 raqami orqali yoki Telegramda @utelsupport orqali bog‘laning.

#FAQ
Chop etilgan sana:   12.05.2025Muharrir:   Iqboljon Anvarjonov